روت کردن تبلت چینی Tsintech I30

سلام

خیلی وقت پیش یه مطلب گذاشتم رو وبلاگ برای ریکاوری کردن تبلت مزخرف چینی Tsintech I30 که میشه باهاش وارد تنظیمات اصلیش شد و اگه نیاز به ریست باشه ریستش کرد.

حالا بعد از حدود ۳ سال تونستم بلاخره یه نرم افزار خوب پیدا کنم که روتش کنم.

شما میتونید خیلی راحت با نرم افزار iRoot این تبلت مزخرف و سرسخت رو روت کنید خیلی هم راحته.

اینجا لینک دانلودشو نمیذارم ولی مطمئنم اگه تو اینترنت یه جستجو کنید خیلی راحت پیداش میشه و دانلودش کنید. حجم زیادی هم نداره.

البته این رو هم اضافه کنم که این نرم افزار خیلی از تبلت هارو میتونه روت کنه...

iRoot یادتون باشه!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 10 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 09:22 ق.ظ http://ind-page.mihanblog.com

سلام جناب دیبا
امیدوارم هرجا هستین شاد و سلامت باشین
جکایت دولت و فرزانگی من رو به ژرفای ناب و قدرتمند ذهنم آگاه کرد.
ممنونم از اینکه ترجمه رو در اختیار همه قرار دادید و این اوج سخاوت و محبت است.
واقعا از خواندن کتاب سیر نشدم و مثل یه کتاب مقدس سعی میکنم همیشه مرور کنم این کتاب رو.
دیدن شما رو آرزو میکنم.
سپاسگزارم

خیلی ممنونم از لطف شما دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد