Recovery Mode Tsintech I30 آموزش ورود به ریکاوری مد تبلت چینی

سلام

من یه تبلت خریدم به نام Tsintech که متاسفانه به دلیل زیاد زدن Pattern قفل شد. هرکجا رفتم نتونستم یه راهنمای مناسب پیدا کنم و به هیچ عنوان نمیشد وارد ریکاوری مد بشم.

آموزشی که امروز براتون میذارم روشی که بلاخره خودم پیداش کردم و توی بیشتر سایت های خارجی نتونستم پیدا کنم چنین روشی رو.


برای رفتن به ریکاوری مد تبلت Tsintech مدل I30 باید

+ابتدا شارژر رو متصل کنید.

+دوم باید کلید Power رو به همراه کلید ها صدا همزمان نگه دارید. بعد که تبلت لرزید کلید Power رو سریعا رها کنید.(این قسمتش کمی سخت)

+حالا شما کافیه کلید Power رو نگه دارید و همزام دکمه های صدا رو با هم فشار بدید.

ریکاوری مد پیدا خواهد شد.

امیداورم به کارتون بیاد :)

نظرات 5 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام هرکاری کردم نشد که-دقیق بگو چند دقیقه نگه دارم کلیدهارو؟
من کلید پاور را با کلید کم و زیاد کن صدا نگه میدارم اما هیج اتقاقی نمی ا فتد- تازه مرحله بعد شما که باز میگی کلید پاور و کلید صداها یعنی تکرار شود؟دقیق توضیح بده ترا خدااااا

تبلت رو خاموش کن
به شارژ وصل کن.... چند دقیقه ای صبر کن
بعد کلید افضایش صدا و روشن کردن رو همزمان نگه دار
به محض اینکه تبلت لرزید کلید روشن کردن تبلت (همون Power) رو ول کن
بعد عکس اندروید میاد.... بعد از اینکه اومد کلید پاور رو یه لحظه نگه دار همزمان کلید افضایش صدا رو بزن لیستش میاد!
همین
فقط مطئن باش همین تلتیه که من گفتم باشه دادا

سعید یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام دوست عزیز منم با ریکاور یه تبلت چینی ب مشکل خوردم ولی روش شما هم نتونستم جواب بگیرم شما ک تجربه ی اینکارو داری اگه ممکنه ایمیلی بهم بیشتر کمک کن تا بتونم ریکاور رو انجام بدم ممنون

زرزر پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام من این کارایی که گفتیدکردم اندرویده که میادکلیدپاوروکه نگه میدارم خاموش میشه چیکارکنم توروخداراهنماییم کنیدممنون

من راستش خیلی وقت پیش این تبلت رو فروختم و یکی دیگه گرفتم. :-)
پیشنهاد منم به شما اینکه بفروشش و از دستش خلاص شو

alireza جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:00 ب.ظ

داداش دم شما گرم آقایی جواب داد

radni جمعه 19 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 04:28 ق.ظ

بارها بازدن دکمه ها وارد ریکاوریش شده بودم ...ولی فرمولش رو نمیدونستم...
دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد